Žingsniai digital signage agency link

February 8, 2016

 

Globali informacijos sklaida yra šiuos laikus puikiai apibūdinantys žodžiai. 1973 metais į rinką buvo paleisti pirmieji mobilieji telefonai, tačiau tik 90-ųjų pabaigoje sutrumpėjus jų antenoms, pasikeitus dizainui bei išsiplėtus funkcionalumui, mobilieji telefonai staiga tapo socialine norma. Panašiu metu išpopuliarėjo ir asmeniniai kompiuteriai, kurių pardavimus stipriai paskatino žaidimų atsiradimas bei nuo 1990 metų pradėjęs vystytis internetas. Šiuo metu gyvenimas be šių komunikacijos priemonių yra likęs tik blankiuose prisiminimuose ir tai rodo akivaizdžią tendenciją – viskas keliasi į ekranus. Ilsėdamiesi žiūrime televizorių, kol viena ranka naudojamės planšete, namų nepaliekame be telefono kišenėje, o biure ar užsiimant kita veikla, sėdime prie kompiuterio ekrano.
 
Natūralu, kad šiuo atžvilgiu nenori atsilikti ir įmonės. Dabartinės konkurencijos akivaizdoje, vieni iš svarbiausių dalykų versle yra neatsilikimas nuo tendencijų, inovatyvumas bei paraleliai einantis našaus darbo užtikrinimas, pastangos būti vienu žingsniu priekyje. Todėl vis daugiau įmonių įsirenginėja digital signage ekranus, norėdamos palaikyti glaudesnį kontaktą su savo klientais ar užtikrinti efektyvią vidinę komunikaciją. Įmonės renkasi digital signage dėl mažėjančios jų kainos bei panaudojimo lankstumo, tačiau didžiulis efektyvumas yra pagrindinis aspektas – net 63% žmonių teigia, jog digital signage ekranai patraukia jų dėmesį, o įmonių veiklos tyrimas parodė, jog informaciniai ekranai gali beveik 32% padidinti pardavimus.

 

Mes tuo patys galėjome įsitikinti prieš keturis metus sėkmingai pradėję savo veiklą reklamos paslaugų sferoje. 10-yje Lietuvos miestų ir net 30-yje didžiausių ir svarbiausių gydymo įstaigų veikiantis 114 informacinių ekranų tinklas – „Sveikatos ekranai“ buvo pirmasis žingsnis į digital signage sferą. Tyrimai parodė, jog informaciniai ekranai sumažina laukiamo laiko pojūtį net 35%, o šiuo metu didžiausio laukiamumo ir pastebimumo zonose įrengti ekranai per metus padeda pasiekti didesnį nei 10 mln. gydymo įstaigų lankytojų srautą. Žiūrėdami į ateities perspektyvas ir stebėdami rinką, neužilgo žengėme kitą žingsnį. Svarbiausiuose Vilniaus, Kauno bei Klaipėdos verslo centruose įrengėme informacinių ekranų tinklą „B2Screen Business“, kuris padeda pasiekti daugiau nei 100 000 unikalių kontaktų auditoriją - aukštesnes nei vidutines pajamas uždirbančius žmones bei verslo atstovus.

 

65% Rait įmonės atlikto tyrimo respondentų teigė, jog dinaminis vaizdas yra geriau pastebimas nei statinis. Tokia statistika bei suvokimas, jog vis dėlto ekranas yra tik dėžutė su didžiuliu potencialu, kurią reikia užpildyti turiniu, mus pastūmėjo suburti B2Screen Studio komandą, kuri specializuojasi dinamiškų, įtraukiančių ir įsimintinų reklaminių vaizdo klipų kūrime visų tipų ekranams. Šioje stadijoje mes jau buvome įgiję reikiamas technines žinias apie ekranus, geriausius jų panaudojimo būdus, efektyviausio turinio ekspertizę bei susikaupusią ilgų metu patirtį dirbant su ekranų tinklais, taigi turėjome visus sandus sekančiam žingsniui - pirmosios specializuotos digital signage agentūros Lietuvoje įkūrimui. Pastaroji nuo šių metų pradeda teikti visas su informaciniais ekranais susijusias paslaugas: konsultacijas, ekranų įrengimą, turinio kūrimą bei administravimą ir reklaminio laiko pardavimą. 

 

Please reload

© 2019 Connective media.

  • Facebook Clean
  • White Google+ Icon
  • LinkedIn Clean