Digital signage - neribotos galimybės


Informaciniai ekranai įsiveržė į mūsų gyvenimus tokia sparta, kad mes nebeįsivaizduojame dienos be jų. Naujųjų technologijų galimybės, atrodo, yra beribės – telefonai tampa mažais kompiuteriais, o pastarieji, savo ruoštu, karaliauja beveik visose darbo sferose. Vienintelis viską apibrėžiantis faktorius lieka žmogaus vaizduotė.


Digital Signage ekranų sprendimai, šiuo atžvilgiu, neatsilieka. Mes atėję į parduotuves galime pamatyti įdomius sprendimus kaip ekranas, kuriame kiekvieną dieną yra atnaujinama nuolaidų informacija ir tau užtenka tik pasirinkti norimas prekes ir atsispausdinti „kuponus“. Tai skatina kliento įsitraukimą bei efektyviau perteikia informaciją apie prekes nei paprasti lankstinukai, kurie šiais laikas, reikia pripažinti, dažniausiai iškart keliauja į šiukšliadėžę. Kitas populiarus sprendimas yra pathfinding technologija, kuri leidžia klientams interaktyviame ekrane pasirinkti kelionės tikslą, ar tai būtų miesto vieta, ar parduotuvė prekybos centre, ir sužinoti kokiu keliu reikėtų ten nuvykti. Visa tai yra inovatyvūs sprendimai, tačiau galima žengti dar vieną žingsnį į priekį.


Vienas iš pagrindinių digital signage privalumų yra greitas, nuotolinis turinio valdymas. Prie interneto prijungta sistema leidžia realiu laiku keisti žinutę ir vykdyti efektyvią komunikaciją. Įsivaizduok, jog vaikštinėjant Vilniaus gatvėmis tave staiga užklumpa lietus. Tu stengsiesi pasislėpti po namų stogeliais ar stotelėse ir netikėtai tavo žvilgsnis nukrypsta į, netoliese esančios, parduotuvės vitriną. Joje pakabintas ryškus ekranas kviečia pasislėpti po jų parduodamas skėčiais, kuriems dabar yra taikoma nuolaida. Dėl didžiulio efektyvumo ir išaugusių pardavimų, tokio pobūdžio greita, personalizuota, situacinė reklama itin populiarėja už Atlanto ir, panašu, greitai gali tapti reklamos standartu.

Įmonių sėkmės garantas yra efektyvi komunikacija su klientu, prieš tai buvęs pavyzdys patvirtina šią taisyklę. Galima sakyti, jog šiais laikais visi klientai turi poreikį turėti kuo daugiau informacijos ir jei pardavėjas to suteikti negali, dažnai yra sukamasi į kitą pusę ar išsitraukiamas išmanusis telefonas, kuriame surandama norima informacija. Todėl Vokietijos digital signage agentūra „Demodern“ savo klientui Nike pasiūlė šios problemos sprendimą ir būdą kaip išlaikyti glaudų santykį su pirkėju. Berlyno įmonės 11teamsports parduotuvių tinkle buvo įdiegti interaktyvūs stalai ant kurių padėjus „Nike“ sportinius batelius, pirkėjas galėtų prieiti prie visos reikiamos informacijos.

Tai yra tik keli pavyzdžiai kaip galima išnaudoti digital signage savo versle, tačiau jau tampa aišku, jog galimybės yra neribotos!

#informaciniai #ekranai #komunikacija #B2screen #Digitalsignage #komerciniai #inovacijos