Content is king! - B2Screen ir Lietuvos Draudimas


Šiandien jaučiamas didžiulis informacijos triukšmas, dėl kurio įmonės yra priverstos ieškoti išmanių būdų pasiekti savo klientui. Vis dažniau girdime apie personalizuotą reklamą, kas reiškia didėjantį poreikį greitos, prisitaikančios, aiškios bei patraukiančios žvilgsnį platformos, įmonės informacijos skleidimui. Lietuvos Draudimas nusprendė modernizuoti savo komunikaciją, įsidiegdami informacinių ekranų tinklą svarbiausiuose aptarnavimo taškuose.

Nors ekranų įrengimas yra tik pradžia, vystant sėkmingą komunikaciją, tai yra žingsnis, reikalaujantis gilios analizės. Svarbu yra nustatyti keliamus tikslus bei lūkesčius, kas lemia ekrano pozicijas, optimalų dydį, raišką,turinio valdymo sistemą bei kokia informacija, klipai turėtų būti transliuojami. Tenka pripažinti, pastarasis punktas įgauna svarą prieš likusius, ekranas yra tik „dėžė“, esmė – ką į ją įdėsi.


Būtent, ties šiuo tašku ir pasidėjo B2Screen ir Lietuvos Draudimo bendradarbiavimas. Norint, kad komunikacija informaciniuose ekranuose veiktų efektyviai, reikia padaryti didelį įdarbį. Pasitelkę patirtį bei įvertinę esamą situaciją, jau keletą mėnesių aktyviai dirbame kartu su Lietuvos draudimu, siekdami pakviesti klientus pasinaudoti draudimo paslaugomis. Keletą puikiu informacinių klipų galite pamatyti čia.

Klipo dizaino autorius Adell Taivas Ogilvy.