Kaip sukurti įtaigų digital signage klipą?


Turinys yra pagrindinė marketingo, įvaizdžio dalis – tai yra įmonės atspindys. Kiekviena įmonė dėliojasi savo viešųjų ryšių bei reklamos strategijas, kuria įsimenamą šūkį, žinutę, renkasi kanalus, kuriuose bus transliuojamas klipas, alokuoja biudžetus, nepamirškime, jog atlieka ir savo pirmines įmonės veiklas. Visgi, egzistuoja skirtumas tarp „užimtumo“ ir „produktyvumo“. Blogas veiklų prioritetizavimas ar paprasčiausias nežinojamas, dažnai lemia prastą žinutės viešinimą, kurio negelbėja nuostabus reklaminis šūkis. Taisyklė viena – būtent turinys parduoda. Taigi, ką reikia padaryti, kad jis efektyviai veiktų?


Informacijos triukšmas yra didžiulis, žmogus vienu metu mąsto apie savo darbo reikalus, tikrinasi telefoną ir aplink save mato begalę reklamų, todėl norint būti pastebėtam, reikia išsiskirti. Skubėdamas žmogus neturi laiko skaityti tekstų - 70% visų jutimo receptorių yra akyse ir tai reikia išnaudoti pasitelkiant vizualinę medžiagą – dinamiškus, ryškius klipus.


Kuriant įtaigų klipą, svarbiausia žinutė turi būti parodoma pradžioje ir pabaigoje. Tokia logika yra taikoma daugelyje sferų, pradžioje žiūrovas turi būti „užkabinamas“, o galiausiai jis įsimins tą žinutę, kuri buvo paminėta paskutinė. Tačiau įvertinant, minėtąjį, žmonių skubėjimą, visas klipas gali likti neperžiūrėtas, todėl geriausia klipe apskritai palikti tik vieną esminę žinutę.


Pati žinutė turi būti vaizduojama naudojant dideles raides, aiškų šriftą, tačiau vengiant tik didžiųjų raidžių. Šriftai, tokie kaip, pavyzdžiui, „times new roman“ nėra patartini, nes jie turi „užlinkimus“, kurie mažina teksto įskaitomumą, geriausias yra paprastas šriftas kaip „tahoma“ ar „verdana“. Net ir „arial“ šiuo atžvilgiu laimi prieš times new roman.


Žinoma, dar reikia įvertinti kokiu atstumu bus matomas klipas. Į šį punktą įeina daug aspektų, jei tikslinė auditorija yra pensijinio amžiaus žmonės, tekstas, šriftai turi būti atitinkamo dydžio. Ta pati taisyklė yra taikoma jei ir pats ekranas yra pakabintas toli nuo didžiausio žmonių srauto. Paprasčiausia yra įsiminti 3x5 taisyklę: optimaliausias vaizduojamo teksto kiekis yra arba 3 eilutės po 5 žodžius, arba 5 eilutės po tris žodžius.


Pastebimumą taip pat didina ir pasirinkti vaizdai, tik svarbu, kad jie nepaslėptu žinutės. Tokiu atveju į pagalbą dažnai ateina kontrastai, kurie padeda išryškinti tekstą ir vizualiai klipas neatrodo susiliejęs į vieną masę.


Tačiau dažniausiai yra pamirštama suteikti pakankamai laiko žiūrovui perskaityti žinutę. Jeigu seksite šiais išvardintais patarimais su šia problema nesusidursite, bet atsiminkite, kad klipų kūrimas yra menas ir kiekvienas potepis yra svarbus - nereikia kurti turinio tik dėl turinio, kas tik dar labiau prisideda prie informacijos triukšmo.

#Digitalsignage #informaciniaiekranai #dinamiška #klipųkūryba #komunikacija #B2screen #klipai #komerciniai #turinys