Dinamiškas vs. statinis turinys

March 18, 2016

 

Vienintelis pastovus dalykas gyvenime yra nepastovumas. Viskas aplinkui keičias ir versle, taip pat kaip ir gyvenime, pokyčiai gali būti sudėtingi, nesuprantami. Gerai pažįstamas popierius, plastikas ir kita spauda gali turėti stiprų potraukį. Iš vienos pusės, spaudą vieni suvokia kaip paprastesnę alternatyvą, ji ne tik yra pažįstama eilę metų, bet, galbūt, įmonė jau turi savo tiekėją. Iš kitos pusės, dažnai yra manoma, jog spauda yra pigesnis variantas nei skaitmeniniai sprendimai.

 

Iš tiesų, abi šios prielaidos yra klaidingos. Su informaciniais ekranais (digital signage) galima ne tik sutaupyti ilguoju laikotarpiu (kartu įskaitant ir pridedamą nepiniginę vertę), bet ir juos įsidiegus informacijos atnaujinimas ir administravimas tampa žymiai paprastesnis. O ir pačios technologijos kaina nuolatos krenta.

 

Pagrindiniai digital signage privalumai yra:

 

Sumažėję kaštai. Digital signage turinys gali būti atnaujinamas be papildomų administracinių išlaidų, susijusių su daugkartiniu spausdinimu, pristatymu bei pakabinimu. Tai sutaupo ir didelę dalį darbuotojų laiko, kuris gali būti panaudojamas kitoms iniciatyvoms ar verslo veikloms.

 

Patogesnis valdymas. Kalbant apie plakatus, įmonės dažniausiai yra priverstos pasikliauti tiekėju, kuris turi atspausdinti medžiagą, ją pristatyti ir užkabinti. Visa tai bereikalingai uždelsia procesą. Su digital signage įmonė turi centralizuotą valdymo sistemą savo rankose, kas leidžia kontroliuoti turinio transliavimo tvarkaraštį bei greitą informacijos atnaujinimą. Pavydžiui, turinys gali būti paraleliai atnaujintas Klaipėdoje, Kaune ir Panevėžyje per kelias sekundes.

 

Beribis pritaikymas. Nėra paslaptis, jog spausdinta medžiaga vaizduoja tą patį turinį visą jos gyvavimo laikotarpį, dažnai, plakatai lieka kabėti ilgiau nei reikia vien dėl kaštų susijusių su jų keitimu. Informacinių ekranų galimybės yra ribojamos, tik įmonės vaizduotės - turinys gali būti pritaikomas priklausomai nuo dienos laiko, sezono, auditorijos, kurią norima pasiekti ar net pasikeitusio oro.

 

Didesnis žiūrovų įtraukimas. Galimybė transliuoti besikeičiančias aktualias žinutes, relaksacinį ar pramoginį turinį, stulbinančius klipus, patraukiančius akį vaizdus labiau įtraukia žiūrovus ir daro digital signage pastebimesnį nei tradicinę spaudą.

 

Prekės ženklo žinomumo didinimas. Kiekviena įmonė deda pastangas į savo prekės ženklo komunikaciją. Digital signage padeda ne tik lengvai transliuoti įmonės naujienas, pasiekimus, partnerystes ar kitas žinutes su firmos logotipu, bet taip pat padeda kurti modernios, patikimos, informatyvios įmonės įvaizdį.

 

Tvarumo iniciatyvų palaikymas. Ekologija tampa vis svarbesniu faktoriumi įmonės veikloje, šiūkšlių rūšiavimas, organiškų produktų naudojimas ir kita. Digital signage prisideda prie gamtos saugojimo iniciatyvos sumažindamas išmetamų šiukšlių, vandens, energijos, rašalo bei tirpiklių kiekius, kurių reikia spaudos gaminime bei transportavime.

Please reload

© 2019 Connective media.

  • Facebook Clean
  • White Google+ Icon
  • LinkedIn Clean