Politinės kampanijos su digital signage

Kiekvieno kandidato tipinė diena yra šypsojimasis prieš kameras, įvairių bendruomenių lankymas, socialiai atsakingų veiklų savo apygardoje vykdymas ir, žinoma, reklaminės kampanijos transliavimas. Kandidatai, natūralu, teikia visas savo pastangas būti perrinkam ar išrinktam, todėl reikia užsitikrinti kuo didesnį rinkėjų skaičių. Tai paprastai yra bandoma pasiekti per plačią auditoriją sugebančius pasiekti kanalus kaip televizija ir radijas.


Toks reklamavimosi būdas yra populiarus ir pakankamai senas. 1961 metais būtent televizija ir padėjo John F. Kennedy nugalėti Richard Nixon, kuris buvo laikomas favoritu prieš rinkiminį laikotarpį. Klausimas kyla ar tokie masinės auditorijos kanalai vis dar yra efektyviausias pasirinkimas, norintiems patekti į valdžią. Šiuo metu marketinge yra pastebima tendencija eiti link daugiau personalizuotos, tikslinės auditorijos. Tai yra vieta, kurioje tradicinis televizijos kanalas turi užleisti vietą informaciniams ekranams.


Įsivaizduokime senjorus, studentus, verslininkus ar kitas rinkėjų grupes, kurios telkiasi tam tikrose specifinėse vietose, pavyzdžiui, gydymo įstaigose, kavinėse ar verslo centruose. Naudojantis informaciniais ekranais galima pateikti tikslingą turinį, kuris labiau atlieptų tos grupės interesams ir taip stiprinti kampanijos efektą.


Televizijoje reklama, dažniausiai, turi neigiamas konotacijas. Žiūrovų tikslas yra pamatyti savo mėgstamas laidas ar filmus, o jie yra pertraukiami reklamų. Tai gali sunervinti žmogų ir priversti jį pakeisti kanalą ar net apskritai išjungti televizorių. Visgi, žiūrovai neturi tokios galios prieš informacinius ekranus, jų negali perjungti ar išjungti bei jie yra suvokiami kitaip. TNS LT vykdytas tyrimas parodė, jog reklama gydymo įstaigose neerzina žiūrovų ir net padeda lengviau praleisti laiką laukiant eilėse. Informacinių ekranų funkcija yra informuoti žmones, kas yra puikiai suvokiama, todėl reklama juose yra priimama pozityviau, kas vėlgi didina efektyvumą.


Parenkamos tikslinės žinutės kiekvienai auditorijai leidžia išvengti ir kitų sunkumų. Televizijoje transliuojamos kampanijos praktiškai neįmanoma sukontroliuoti. Jei pastebima kokia nors neigiama reakcija yra sunku nustatyti to priežastį ar kuri rinkėjų grupė liko pažeista. Iš kitos pusės, transliuojant žinutes per tikslingą informacinių ekranų kanalą yra labai nesudėtinga realiu laiku reaguoti į bet kokius pokyčius ir užgesinti kylančias audras.


Žinoma, tai nereiškia, jog reikėtų pamiršti televiziją ir perkelti savo žinutes į informacinius ekranus. Televizija išlieka pagrindinis kanalas pasiekti mases ir tai turi savo naudą, tačiau apjungiant televiziją su tiksline, lanksčia ir įtaigia informacinių ekranų reklama galima žymiai išplėsti kampanijos efektyvumą ir pasiketi savo norimą tikslą.